Operatie Vrotte

Operatie Vrotte

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Alle kinderen in de straat kennen mevrouw Vrotte. Als ze voorbij rijdt in haar wagentje, volgeladen met potten en pannen, wordt het stil op straat. Kinderen verstoppen zich achter lantaarnpalen, vogels stoppen met fluiten en zelfs de zon lijkt minder vrolijk te schijnen. Loek, Lisa en Lulu weten het zeker: mevrouw Vrotte is een heks! Ze bedenken een plan om haar te ontmaskeren. Maar dat loopt anders dan verwacht.

Een groep enthousiaste bso-kinderen van Partou kinderopvang maakte samen met kinderboekenschrijver Mark Haayema en illustrator Loes Riphagen een Gouden Boekje over vriendschap tussen jong en oud. Want vriendjes zijn vitamientjes: ze zijn goed voor onze gezondheid en maken het leven leuker! Daarom hebben we ons aangesloten bij De Nationale Coalitie tegen Eenzaamheid, een initiatief van het ministerie van VWS. Met dit Gouden Boekje vragen we aandacht voor dit onderwerp én bevorderen we het (voor)lezen.
Kind & Jeugd
Kleuterboeken