9789492528520_front

Opgelost!

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

Wat er is gebeurd kunt je niet veranderen. Wel wat het met je doet. Wanneer je je zorgen maakt over een bepaalde situatie dan is het logisch dat je een oplossing wilt en liefst zo snel mogelijk. Tenslotte zit het in de weg. Ja, maar hoe dan? In dit boek legt Chiquita aan de hand van talloze voorbeelden uit hoe je twijfel en onzekerheid, een meningsverschil, ruzie of ander conflict zélf kunt oplossen. Hoe je onmacht kunt keren en oude pijn kunt helen. Wat er is gebeurd kun je niet veranderen, wel wat het met je doet. Verbluffend effectief en een verrijking voor je persoonlijk leven. – Ellen Copini, Letselschadeadvocaat Een heerlijk boek dat je op een eenvoudige manier handvatten geeft om je eigen vastgelopen patronen te doorbreken. – Toine Beljaars, Ondernemer Dat je voor je geluk niet afhankelijk bent van een ander is onbetaalbaar. – Carolijn Vet, Psycholoog De vinger op de zere plek. Een aanwinst voor je persoonlijk functioneren. – René van der Schaaf, Cardioloog

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen