Opgeruimd staat netjes

Opgeruimd staat netjes

Rank 4302 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 46 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Chloe is een gedreven student. En een gedreven psychopaat.
Maak kennis met Chloe Sevre. Ze is een eerstejaars student die hoge cijfers haalt, graag naar yogalates en studentenfeesten gaat en daarnaast ook nog tijd vindt om de perfecte moord te plannen. De afgelopen zes jaar heeft ze hard gewerkt aan haar plan om wraak te nemen op iemand uit haar verleden en nu is de tijd gekomen om alles in gang te zetten.
Naast al deze activiteiten doet Chloe ook mee aan een klinisch onderzoek op de universiteit: ze is gediagnosticeerd psychopaat en is samen met zes andere studenten onderdeel van een psychologisch experiment. Wanneer een van de studenten uit het onderzoek wordt vermoord is dat het begin van een gevaarlijk kat-en-muisspel waardoor Chloe ineens niet meer alleen jager maar ook prooi is. Als ze inziet dat ze in haar eentje te kwetsbaar is komt ze voor een lastige keuze te staan: moet ze samenwerken met de andere studenten uit het onderzoek, ook al weet zij als geen ander dat het geen goed idee is om een psychopaat te vertrouwen?

Thriller
Volt