Opstaan, aankleden, niet doodgaan

Wie het leven bekijkt door de bril van Hanna Bervoets, ziet de dingen anders. Soms geeft dat ogenschijnlijk banale zaken een onvermoede glans. Ketchup bijvoorbeeld. Maar als je nog net iets verder op het alledaagse inzoomt, krijg je de schrik van je leven. Want: `Wie een vergrootglas boven een mier houdt, ziet een buitenaards wezen. In 'Opstaan, aankleden, niet doodgaan' zijn de beste columns van Hanna Bervoets gebundeld. Herkenbare verhalen over vriendschap, keuzes, ouder worden en identiteit. Maar ook over waarom de Nuts is verdwenen, hoe we een kerstborrel overleven, wat te doen tegen Instagramverslaving. En hoe America s Next Top Model ons leven kan verrijken.

Is Opstaan, aankleden, niet doodgaan het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Opstaan, aankleden, niet doodgaan