Opstaan

Rank 3647 Gelezen 649 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 322 Favoriet 31 Recensies 26
Literatuur & Romans Artikelen 4 Lijsten 8 Spots 32 Hebban 1000 951   Topics 0

Jackie van Laren won met Opstaan de Hebban Award 2017 voor Beste Roman

Het ideale zomerboek, om lekker mee weg te dromen op het strand

Een verloren liefde hervonden
Anne Millers hart is gebroken. Na een stormachtig jaar met haar grote liefde, de wereldberoemde rockster Rory Maquary, is hun relatie gestrand. Nadat ze uitgehuild was, heeft ze zich herpakt en nu leidt ze een rustig, teruggetrokken leven op St. Mary’s, het hoofdeiland van de Britse Scilly-eilanden, waar ze samen met een vriendin een restaurantje runt en Rory probeert te vergeten.

Rory wil Anne helemaal niet vergeten. Hij snapt nog altijd niet waarom het misging, en wil niets liever dan haar vinden en het goedmaken. Maar Anne heeft alle contact met hem voorgoed verbroken en wil niet gevonden worden. Met de moed der wanhoop probeert Rory er dan maar samen met zijn zoontje het beste van te maken.

Tot Rory de flamboyante tv-kok Woz leert kennen, met wie hij dikke maatjes wordt. Woz nodigt hem uit om een keer langs te komen op zijn nieuwste kooklocatie, een restaurantje van twee vrouwen op St. Mary’s. Een klein reisje met onverwacht grote gevolgen…

De pers over de boeken van Jackie van Laren

‘Lekker boek, genieten!’ VROUW glossy, De Telegraaf

‘Een achtbaan van emoties, drukte, aantrekkingskracht en ervaringen: kortom, een achtbaan van Q.’ Chicklit.nl

‘Zin is een snelle en heerlijke roman die je niet snel wilt wegleggen.’ Hebban.nl

Literatuur & Romans , Romantiek
Populaire fiction algemeen
Meulenhoff Boekerij B.V.
05 juni 2017
31 mei 2018

Liefde is vallen en opstaan

door: Diana Mom

Als je Jackie van Laren (1968) noemt, noem je eigenlijk ook meteen twee passies: muziek maken en verhalen vertellen. In haar romans combineert Van Laren deze twee hobby’s. Zo ging de Q-serie over een wereldberoemde dj en maken we in Vallen en Opstaan kennis met rocklegende Rory Maquary. Opstaan is...

Reacties op: Opstaan