Oververhit

Gelezen 68 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 51 Favoriet 4 Recensies 24
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Het is de 28-jarige Jolijn gelukt haar leven in te richten zoals ze het zelf graag ziet. De enige dissonant vormt haar relatie met de getrouwde Bastiaan; een obstakel op haar uitgestippelde pad dat ze graag opgelost zou zien. Het lijkt te lukken en het geluk lacht haar toe, tot de eerste tegenslag zich aandient en dat blijkt het begin van een reeks te zijn. In eerste instantie houdt Jolijn vast aan toeval en pech, tot er een moment komt dat ze niet meer kan ontkennen dat iemand het op haar heeft gemunt. Maar hoe kan ze terugvechten als ze niet weet tegen wie en waarom? Zal Jolijn tijdig achterhalen hoe ver de onbekende zal gaan en hoe groot het gevaar is dat ze loopt?
Over Inge
Een accountant die een thriller schrijft? Het bestaat. Inge Spaan (1980) werkt sinds de afronding van haar studie accountancy in de beroepsgroep die door velen als één van de saaiste wordt gezien. Gelukkig kan ze haar creativiteit kwijt in het schrijven van boeken en verhalen. Haar debuut Oververhit is hiervan het resultaat. Inge is geboren en woonachtig in de Achterhoek.

Thriller
LetterRijn