Owen en de dingen die niemand zag

We kennen allemaal wel dat onbestemde gevoel waarvan je nekharen overeind gaan staan. Dat gevoel alsof je niet alleen bent... Maar wat als dat ook écht zo is? Owen ontdekt na een harde klap op zijn hoofd dat er een onzichtbare wereld bestaat naast die van ons, een wereld vol geesten - hoeders - die mensen proberen te beschermen tegen ongelukken. Er bestaat hiervoor zelfs een speciale hoederschool! Niemand weet waarom Owen ze kan zien of waarom zijn eigen hoeder van de een op de andere dag is verdwenen. Samen met zijn nieuwe hoeder Antje gaat hij op onderzoek uit om dit mysterie op te lossen.

Recensies (1)

Is Owen en de dingen die niemand zag het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Owen en de dingen die niemand zag