Pak die bal, Teckel Tom!

Junior   Topics 0
Pak die bal, Teckel Tom! is een nieuw avontuur over de eigenzinnige teckel en zijn nieuwe baasjes

Papa Pablo vindt dat Tom moet leren gehoorzamen. En dat betekent dat Tom de bal moet halen die papa Pablo voor hem gooit. Tom zelf heeft daar uiteraard heel andere ideeën over; eigenzinnige teckel-ideeën die ervoor zorgen dat uiteindelijk niet hij maar papa Pablo een duik in de koude vijver neemt…

Teckel Tom
In Hallo Teckel Tom! konden prentenboeklezers genieten van het verhaal over de ontroerende en grappige kennismaking tussen Teckel Tom en zijn nieuwe baasje Saar. In dit tweede deel beginnen de avonturen pas echt!

Bette Westera en Noëlle Smit
Deze veelbelovende nieuwe serie over een hartveroverend hondje wordt door twee succesvolle prentenboekmakers gemaakt. Bette Westera heeft al talloze veelgeprezen prentenboeken op haar naam staan. De illustraties van de talentvolle Noelle Smit geven het verhaal een unieke uitstraling.
Kind & Jeugd
Gottmer