Panic Room

VN:

Panic Room

Gelezen 186 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 144 Favoriet 7 Recensies 8
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

Panic room van Robert Goddard is een blockbusterthriller over een verborgen kamer die een duister geheim herbergt… Hoog op de rotsen langs de Engelse kust staat een onbewoond huis. Blake, een jonge vrouw met een schimmig verleden, past op de woning. Dan komt er een makelaar langs, die in opdracht van de huiseigenaar – de onlangs verdwenen, eigenzinnige farmaceut Jack Harkness – het huis gaat opmeten voor de verkoop. Hij ontdekt dat de maten van enkele kamers niet kloppen en dat er achter een muur een panic room moet zitten. Als hij een kast verplaatst, ontdekt hij inderdaad zo’n kamer – alleen is de deur ervan gesloten, terwijl je een panic room alleen van binnenuit open en dicht kan doen… ‘Meer twists dan een berg macaroni.’ Stephen King

Thriller
Luitingh Sijthoff
12 juni 2018
12 juni 2018

Guy Doms Hebban Recensent

Dodelijke rit met geraffineerde apotheose

door: Guy Doms 2 reacties
'Als ik een gok zou moeten wagen, zou ik zeggen: een panic room. Je weet wel? Een ruimte waarin de bewoners zich kunnen terugtrekken als er een indringer is, met een eigen voorziening voor verlichting en communicatiemiddelen. Een plek waar ze volkomen veilig zijn. Maar als ik gelijk heb…'

Een...

Reacties op: Panic Room