Pagie_Paradijsvogels_VP

VN:

Paradijsvogels

Rank 1237 Gelezen 444 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 197 Favoriet 10 Recensies 24
Thrillers & Spanning Artikelen 8 Lijsten 2   Topics 0

De eigenzinnige journaliste Tara Linders vertrekt naar Aruba voor een commerciële reportage over jonge succesvolle carrièrejagers. Als ze een Vlaams meisje ontmoet dat in nood verkeert, stuit ze op een compleet ander verhaal.

Met hulp van haar collega Diego Martinez gaat Tara op onderzoek uit en ontdekt ze dat het eiland ook duistere kanten herbergt. Samen trekken ze een grotere beerput open dan ze ooit voor mogelijk hadden gehouden: het luxe eilandleven blijkt niet meer dan een zeepbel. Als de bewoners zich tegen haar keren, zal ze moet vechten voor haar leven.

Literaire thriller
Spannende boeken algemeen
Diego Martinez & Tara Linders (1)
Boekerij
14 oktober 2015
23 oktober 2015

Teleurstellend

door: Jacky Overmeen 1 reactie 1 like

Auteur Nathalie Pagie gooide hoge ogen met haar twee eerste literaire thrillers, De toneelclub  en De campus. Haar nieuwe thriller Paradijsvogels  kwam eind oktober uit. Het is de eerste uit de reeks over journalisten Tara Linders en Diego Matines en het tweede deel wordt in 2016 verwacht.

Wanneer...

Reacties op: Paradijsvogels