Pizazz

Pizazz

Junior   Topics 0
Pizazz is het eerste deel van de SUPERgrappige graphic novel-serie van auteur-illustrator Sophy Henn. Duik in de avonturen van een meisje dat haar leven als superheld eigenlijk helemaal niet zo super vindt. Vol zwart-wit illustraties en beeldstrips.

Iedereen wil een superheld zijn, toch? Nou, niet dus! Pizazz is 9 ¾ jaar oud en komt uit een
familie van superhelden. Maar Pizazz wil helemaal geen superheld zijn! Ze moet elke dag dezelfde outfit aan (een cape met glitters). En net als ze met iets leuks bezig is, moet ze komen opdraven om de wereld te redden. En dat valt niet mee als je pas bent verhuisd en vrienden probeert te maken op je nieuwe school. Om nog maar te zwijgen van haar gênante superkracht en haar o zo irritante zusje dat wel graag de superheld uithangt…

‘Pizazz is een van de leukste series die ik sinds tijden heb gelezen; het is grappig en hartverwarmend.’
The Bookseller
Kind & Jeugd