Pluk en Pluis. De weg naar terug

De weg naar terug

Rank 576 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0

Yihaaaaaaa ninjavia!
Een fantastisch komisch boek voor
sterke eerste lezers

Er is een ramp gebeurd. De ring van prinses Miski is gestolen. Maar dat terzijde.

Want om te beginnen is daar Pluis. Pluis leidt een rustig leventje in zijn caviakooi als er opeens een zwarte, harige bal in wordt gezet. Dat is Pluk. Ook een cavia. O nee, sorry: een ninjavia!

Pluk gooit Pluis’ leven helemaal overhoop. Hij is niet bang voor Sis de kat, durft de kooi uit en laat Pluis ziet dat er een BUITEN is. Maar waarom is Pluk soms opeens zo stil? Waar komt hij eigenlijk vandaan? En wat heeft zijn verleden met de ring te maken? Eén ding is zeker: het is tijd voor ninjavia-actie. Zelfs voor Pluis, of die nu wil of niet.

Lezers zullen hardop lachen bij de avonturen – en vrolijke tekeningen – van Pluk en Pluis. Komt het goed met de ring? En met Pluk en Pluis? En met de prinses en de prins? Gelukkig is het een heerlijk dik boek en komen er nog meer verhalen!

Kind & Jeugd
Fictie 7-9 jaar
Lemniscaat B.V., Uitgeverij
20 september 2022
20 september 2022

Reacties op: De weg naar terug