Agent nul nul wortel in actie

Ga mee op onderzoek met Pony Jamie!

Hallo wortelvrienden, Jamie hier! Er gebeuren allerlei enge dingen op de manege. Eerst vertelde Jana ons dat er in de stad inbrekers rondliepen, en nu is onze kuddebaas Macho ook nog verdwenen! Jana denkt dat hij alleen maar is ontsnapt, maar ik weet wel beter: dit is een duidelijke zaak voor de ponydetectives! Samen met Robin, Fanny en Paloma zal ik Macho bevrijden en de tweebenige schurken overmeesteren. Als dit geen briljant plan is, eet ik een wortel! (Of twee, of drie...)

Samen met zijn mens Jana vertelt pony Jamie over zijn heldendaden in en om de paardenbak. Dit tweede deel in de pony Jamie-serie is smullen voor alle boekenfanaten, paardenliefhebbers én wortelfans van 9 jaar en ouder.

Is Agent nul nul wortel in actie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Agent nul nul wortel in actie