Haar naam is Poppy Day

Gelezen 62 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 73 Favoriet 0 Recensies 6
Feelgood Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

De introductie met Amanda Prowse heeft me nieuwsgierig gemaakt naar haar andere werk. Het boek 'Een beetje liefde' krijgt vijf sterren, want dit is hoe een goede liefdesroman hoort te zijn. - Hebban.nl

Poppy Day, kapster van beroep, is getrouwd met haar jeugdliefde en heel gelukkig. Maar haar man Mart wordt opgeroepen om in Afghanistan te vechten en voor de achterblijvende Poppy blijft niets anders over dan de dagen af te tellen tot zijn terugkomst.
Maar dan krijgt ze het bericht dat Mart is gegijzeld en dat men het te riskant vindt voor een bevrijdingsactie. Ze besluit zelf haar man te gaan zoeken maar al snel staat ze voor een enorm dilemma; welke prijs kan en wil je betalen om je geliefde veilig terug te krijgen?
Een aangrijpend verhaal over verlies, moed en onmacht van een auteur die weet wat het betekent om achter te worden gelaten.

Feelgood , Romantiek
Aerial Media Company B.V.
06 april 2015
20 juli 2016

Een aangrijpend liefdesverhaal

door: Jacky Overmeen 1 like

Amanda Prowse bracht in 2011 het boek Poppy Day in eigen beheer uit. Het werd een doorslaand succes en al snel kreeg de auteur een contract aangeboden bij de Londense uitgeverij Head of Zeus. Inmiddels is haar debuutroman ook naar het Nederlands vertaald.

Haar naam is Poppy Day is een roman over...

Reacties op: Haar naam is Poppy Day