POSITIVITEIT - Een groot goed voor lichaam en geest

Positiviteit

Positiviteit, een positief woord, dat soms als negatief wordt gezien. Dit boek is bedoeld om de lezers te laten zien wat voor invloed een optimistisch karakter heeft op onze gezondheid, zowel fysiek als mentaal. Dit boek is bedoeld om bepaalde zaken duidelijker te maken en mensen te helpen en te motiveren om oud te worden met behulp van een positieve manier van denken. Het boek is niet gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, het is slechts de mening van de auteur, maar misschien zal de lezer na het lezen van het boek het woord 'slechts' schrappen. Als we het over positiviteit hebben, hebben we het natuurlijk automatisch ook over negativiteit, maar ook over optimisme en pessimisme. Al deze woorden hebben met elkaar en met iemands karakter te maken. De tekst van het boek wordt verlicht door anekdotes en uitspraken van de auteur, gerelateerd aan de tekst, soms leest het zelfs als een roman. Let op, maar kijk niet voordat je er bent; De belangrijkste boodschap komt als laatste, in dit boek. Kun je voorkomen dat je kijkt? ‘WEES POSITIEF, HET KOST JE NIETS, MAAR HET ZAL JE VEEL BRENGEN’

Literaire non-fictie algemeen
Brave New Books