Praktische reisgids voor het spirituele pad

Alternatief,eigenzinnig,deze [reis] gids voor zowel het praktische alledaagse leven,als wel het spirituele leven.
Aanvullende visie's die behulpzaam kunnen zijn in keuzemomenten zoals de verschillende leeftijdsfasen,van
kindertijd,puberteit,jong volwassenen,30ers,40,50,60+,
beschouwelijk,verhelderend,relativerend,stimulerend.
Gebruikmakend van vergelijkingen met splitsingen,rotondes enz.,komen we op het belang van meerdere visie's,soepelheid van geest.
Het medescheppen van onze omgeving en van onszelf.
Verder informatie over horoscopen,subtiele energie,aura's,
niveau's,chakra's,helpen helen [methoden].
Het richten van intentie,aandacht en het belang van een goede waarneming en hoe alles doorwerkt in de praktijk.
H.S.P.ers [hoogsensitieve personen],hoe te staan in het dagelijkse leven.
Bewust worden van keuzes,communicatie,bewust zijn ,jezelf zijn in samenhang met de natuur,schoonheidsbeleving,
verwondering en genieten.
een pleidooi om het leven te leven !

Is Praktische reisgids voor het spirituele pad het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Praktische reisgids voor het spirituele pad