Precies wat ze zocht!

‘We zijn hier op de wereld, omdat anderen ons nodig hebben,’ zegt Christel.
‘Omdat wij die anderen zo weinig mogelijk doen laten stilstaan bij de dood dan?’ vult Sonia aan.

Drie vrouwen van verschillende leeftijd, praten in het titelverhaal onder meer over studies en God. Ze proberen op deze manier hun tijd om te krijgen, ondanks dat het tussen Merel en Christel, de jongste twee, niet allemaal rozengeur en maneschijn is.
Sonia, het hoofdpersonage vindt in dit openingsverhaal uiteindelijk wat ze zoekt. Ook in de andere korte verhalen in deze bundel zijn personages op zoek.
Auteur Luk Gybels (B) bracht al romans en kortverhalen uit en is ook een bekende naam op het vlak van haiku.

Is Precies wat ze zocht! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Precies wat ze zocht!