Prinsessen

Prinsessen

Junior   Topics 0
Wil je alles weten over prinsessen? In dit boek lees je meer over de jurken die een prinses aantrekt, het kasteel waarin ze woont, de dingen die ze wel en niet mag doen. Hoe ziet haar dag eruit? Wat leert ze allemaal? Loopt ze nooit verloren in het kasteel? Op deze en vele andere vragen krijg je een antwoord.
Je vindt in dit Willewete boek ook leuke versjes, opdrachten en een miniquiz, zodat je een echte expert wordt. In het midden van het boek zit een grote uitklappagina, waarop je kan zien hoe een paleis er vanbinnen uitziet en wie er allemaal werken en wonen. Er staat ook een recept in voor prinsessentaartjes en er wordt uitgelegd hoe je een prinsessenarmband kunt maken.
Een informatief prentenboek voor kinderen vanaf 4 jaar over personages in de geschiedenis, namelijk prinsessen.

Kind & Jeugd
Non-fictie kinderboeken (<12 jaar)
Clavis
26 februari 2021