Puber leaks

Puber leaks

Gelezen 19 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 24 Favoriet 1 Recensies 3
Non-fictie Artikelen 3 Lijsten 1   Topics 0

Het puberbrein is een groot raadsel en de puberwereld haast ondoordringbaar. Ouders worden helemaal gek van hun -puberkind omdat ze niet weten wat er in hem of haar omgaat. Maar leg alle boeken van sociologen, therapeuten en andere betweters over pubers en opvoeden opzij, want nu is het de beurt aan Paul Bühre: vijftien jaar oud en ervaringsdeskundige.Hoe ziet het dagelijks leven van de moderne puber eruit? Wat houdt pubers bezig? Waar praten ze over als hun ouders niet in de buurt zijn? Paul schrijft over gamen, groepsdynamiek op het schoolplein, onderbroekenmode, leraren en wat daar allemaal aan mankeert, (foute) meisjeskleding en verliefd zijn in tijden van internet. En natuurlijk schrijft hij ook over ouders, die steeds zo hun best doen, maar altijd weer de plank misslaan.In Puber Leaks spreekt een puber die de lezer inwijdt in de wereld van pubers en daarbij ook nog tips heeft voor alle mensen die met een puber moeten leven.

Literaire essays
Boekerij