QualityLand

Rank 1024 Gelezen 32 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 58 Favoriet 2 Recensies 19
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 7 Top25's 1 Topics 1   Leesclub

Welkom in QualityLand, het beste en meest geavanceerde land ter wereld! Hier draait alles om het optimaliseren van je leven. QualityPartner vertelt je wie het beste bij je past en zelfrijdende auto’s weten precies waar je naartoe wilt. Werk, vrije tijd en relaties, alles wordt door algoritmes bepaald.

De inwoners van QualityLand vertrouwen zozeer op de objectiviteit en doeltreffendheid van moderne technologieën, dat er zelfs een androïde in de race is voor het presidentschap. Maar als het systeem zo perfect is, waarom zijn er dan drones met vliegangst en vechtrobots met een posttraumatische stressstoornis?

Elbert Besaris
Uitgeverij De Harmonie B.V.
15 april 2019
19 april 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Marvin O. Hebban Recensent

Deze satire zet enorm tot nadenken aan

door: Marvin O. 2 likes

In een nabije toekomst zijn een aantal aspecten van onze maatschappij te ver doorgeslagen. Zo ontstond QualityLand, een nieuwe naam voor een oud land die weergeeft waar alles om draait: levenskwaliteit bieden. Niets is gewoon goed of beter, maar alles is altijd best. Positieve superlatieven zijn de...

Reacties op: QualityLand