Raw food als levenskunst

Raw Food als levenskunst

Over de hele wereld is een stille revolutie aan de gang omdat mensen overstappen op het eten van 'rauw voedsel'. Deze manier van eten is heerlijk, gemakkelijk, fun ... en het is de ultieme wereldwijde groene bijdrage aan het milieu.

In plaats van saaie groene salades, bestaat de levende, (pure) keuken uit romige en knapperige schotels zoals burrito's, lasagne, pizza, sushi en appeltaart - allemaal knap gemaakt van vruchten, groenten, noten, zaden en gekiemd graan.

Raw living food geeft zoveel meer interessante variaties dan alleen salades om van groenten te genieten. Om de optimale voedingswaarden van ingredi?nten te behouden - zoals vitamines, mineralen en enzymen. Dit soort voedsel bevordert de gezondheid en het leven. Als schepsels die voor meer dan 60 procent uit water bestaan, hebben we levend voedsel nodig om onze vitaliteit en gezondheid te behouden.
Dit boek bevat:
- Hoofdstuk 5: Sauzen, smeersels, broden en crackers
- Hoofdstuk 6: Heerlijke raw food
- Hoofdstuk 7: Zoete, pittige en gezonde desserts

Aantal pagina's: 173
Jenny Ross is een raw-food kok en de directeur van Creative onder de naam Jenny's Raw and Organic in natuurvoedingswinkels. Zij is de eigenaar en de scheppende culinaire kracht van 118, het eerste rauwe restaurant in Orange Country, dat voordurend volzit met gelukkige klanten van alle rangen en standen.
Doreen Virtue is metafysicus en voormalig psychotherapeut met als specialisatie het behandelen van eetstoornissen. Ze heeft al vier boeken geschreven over di?ten en eten: de bestseller het YOYO Diet Syndrome and Losing your pounds of pain.

Is Raw food als levenskunst het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Raw food als levenskunst