Het pad van de lichtwerker

‘Ieder mens heeft een aangeboren talent om te leren en te healen,’ aldus Doreen Virtue. Zij had al op heel jonge leeftijd haar eerste ervaring met de hulp die engelen kunnen bieden, toen ze haar meest gekoesterde bezit verloor: een rood portemonneetje met haar dierbaarste dingetjes. Ze bad dat het tasje veilig bij haar terug zou komen en toen ze de volgende ochtend wakker werd, lag het naast haar op haar kussen.

In Het pad van de lichtwerker neemt Doreen Virtue je mee op een spiritueel avontuur, waarbij ze aan de hand van haar eigen levensverhaal vertelt hoe haar helende vermogens en helderziendheid tot bloei kwamen. Ze schrijft: ‘Dit is een boek over mijn eigen ontwikkelingsweg, waarop ik me opnieuw bewust werd van mijn identiteit en mijn vermogens als lichtwerker. Het doel van dit boek is je te helpen je je eigen goddelijke opdracht en natuurlijke spirituele vermogens te herinneren.’

Dit boek is voor iedereen die zich bewust wil worden van zijn of haar aangeboren gaven, zoals het vermogen om op spiritueel en energetisch niveau te helen en voor anderen in het verleden, het heden en de toekomst te kijken.

Is Het pad van de lichtwerker het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het pad van de lichtwerker