Recepten uit Tokyo

Recepten uit Tokyo

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair Artikelen 2 Lijsten 3   Topics 0
Tokyo, de mystieke Japanse hoofdstad, kent een schat aan fantastische eettentjes, sushibars en street- food. Wie Tokyo zegt, zegt lekker eten.De in Japan geboren en getogen Maori Murota neemt je mee en voert je dwars door culinair Tokyo. Eindbestemming? Tokyo op je bord!

Recepten uit Tokyo is meer dan een kookboek alleen, door de fantastische sfeerfoto's snuif je als het ware de geuren uit de keukens van eettentjes en restaurants op, om vervolgens direct in de keuken aan de slag te gaan. Stel je eigen bentobox (lunchbox) samen, maak perfecte onigiri (rijstballetjes), miso en leer dankzij de vele tips en trucs om perfecte sushi, sashimi en dashibouillon te maken. Verlekker je aan hartige, zoete en hartverwarmende gerechten en verras je gasten met geweldig eten uit Tokyo.

Daarnaast geeft Recepten uit Tokyo je goede uitleg over producten, ingrediënten, de voorraadkast en technieken. Als bonus krijg je in dit kookboek ook de leukste en lekkerste adresjes van de stad.

Culinair
Keuken per land en streek
Good Cook Publishing
26 februari 2015
26 februari 2015

Wat je van ver haalt, is lekker

door: Maaike Ebbinge 1 like

De kaft komt je tegemoet. Je kan er eigenlijk niet omheen. Lichtgevender zijn ze er niet. Dit maakt nieuwsgierig. En wat blijkt, bij elke bladzijde die je omslaat, wordt de nieuwsgierigheid alleen maar groter. Recepten uit Tokyo laat je een nieuwe wereld zien (wanneer je natuurlijk nog nooit de...

Reacties op: Recepten uit Tokyo