Rechercheur van Driel en het complot rond de berggondel

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Op een mooie nazomerochtend gebeurt er in Lech in Oostenrijk een bizar ongeluk. Een gondel raakt los van de kabel en knalt met een niet te stuiten vaart op de gondel die daaronder hangt. Hoe is dit mogelijk, vraagt Dieter Berger, de eigenaar van de gondelbaan, zich af. Elk jaar wordt de baan gekeurd en het onderhoud wordt altijd stipt uitgevoerd. En wel heel toevallig dat ook dit ongeluk zijn bedrijf treft, terwijl er legio gondelbanen in Lech zijn. Een halfjaar eerder was er ook al een ongeval bij een van zijn gondelbanen.
Dieter Berger kan zich niet aan de indruk onttrekken dat hier meer achter zit. Wie heeft een complot tegen hem gesmeed? Om daar achter te komen roept hij de hulp in van zijn neef, particulier rechercheur Van Driel.
Van Driel speurt samen met zijn collega Wilfred van Boxtel net zolang tot hij de onderste steen boven heeft. De uitkomst van zijn onderzoek verrast zowel de rechercheurs als de familie en is uiterst pijnlijk...

Junior
Rechercheur van Driel (8)
Uitgeverij En Boekhandel Den Hertog B.V.
01 januari 2020

Reacties op: Rechercheur van Driel en het complot rond de berggondel