Reis naar het hiernamaals

Met gebruik van baanbrekende technieken, ontwikkeld door Robert A. Monroe (auteur en oprichter van het Monroe Instituut), projecteert Moen zichzelf buiten zijn lichaam om voorbij de dood te reizen naar nieuwe, onontdekte gebieden van Zijn. Deze reizen maken het hem mogelijk om kennis te vergaren die alleen beschikbaar is voor ontdekkingsreizigers die buiten hun eigen lichaam treden. Met Moen reis je naar de kern van de aarde en leer je als lezer hoe astrologie werkelijk werkt en zelfs hoe je in contact kunt treden met buitenaardsewezens. Maar misschien wel het meest fascinerende in dit boek zijn de ervaringen die Moen met ons deelt over zijn reizen naar niet-fysieke gebieden en zijn groeiende inzichten over wat hij ervaart. Lees dit boek en leer samen met Bruce Moen over de kosmos en de plek die wij daarin hebben.

Is Reis naar het hiernamaals het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Reis naar het hiernamaals