Reizen zonder twijfels

De meesten van ons zouden verwachten dat een bezoek aan het rijk van de doden een eenmalige en definitieve reis was. Dat geldt niet voor Bruce Moen. Ontdek wat hij te weten komt wanneer hij de onstoffelijke wereld bezoekt - en terugkomt.
Wanneer mensen sterven, verdwalen ze soms en raken ze in verwarring, omdat ze gewoon niet beseffen dat ze dood zijn. Moen neemt de verbazingwekkende taak op zich om ze het nieuws daadwerkelijk tactvol te vertellen en hen verder te helpen, waarbij hij gebruikmaakt van vaardigheden in dit `ophalen van overledenen' die hij leerde in het Reddingslijnprogramma van het Monroe Institute.
Moen deed verslag van zijn verkenningen, en zijn scepsis, in zijn eerste boek Reis naar het onbekende. Nu neemt hij ons mee terwijl hij `solo leert vliegen' en de noodzaak van constante begeleiding door zijn leraar ontgroeit. Meer en meer raakt hij er van overtuigd dat het leven na de dood bestaat, en dat we ermee in contact kunnen komen, het in kaart kunnen brengen, en er kunnen reizen.
Lezers zullen al snel ontdekken dat Reis zonder twijfels een uiterst sobere beschrijving is van het verbijsterende verhaal dat de auteur Bruce Moen vertelt in dit tweede boek van zijn serie Ontdekkingsreizen naar het onbekende.
Durf deze onverschrokken ontdekkingsreiziger in de onstoffelijke gebieden te vergezellen en verder weg te reizen - voorbij de dood, voorbij angst - voorbij twijfel.

Is Reizen zonder twijfels het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Reizen zonder twijfels