Reisgids voor het onbekende

Dit is het vijfde en laatste deel uit de serie Ontdekkingsreizen naar het onbekende.
Hoe zou je reageren als iemand je een veilige, betrouwbare methode voorstelt om de waarheden rond het reizen naar het onbekende, naar het hiernamaals in je eentje te ondernemen, terwijl je nog leeft?
Zou je die kans met beide handen aangrijpen? Deze reisgids is precies zo’n unieke kans.
Bruce Moen is ondertussen een ervaren reiziger naar het onbekende. Hij bevestigt keer op keer dat, ook al is het tegendeel gemakkelijker en veiliger om te beweren, de waarheid ontdekken over het leven na de dood door middel van communicatie met de overledenen, gemakkelijker is dan we denken.
De van huis uit werktuigbouwkundige Bruce Moen heeft een systematisch geheel van concepten, technieken en oefeningen gecreëerd dat door mensen over de hele wereld gebruikt wordt om uit eigen hand het bewijs te krijgen van het leven na de dood.
Je hoeft niet langer genoegen te nemen met het verhaal van iemand anders. Ontdek met deze reisgids naar het onbekende zelf de waarheid en stel je voor hoe je leven zal veranderen als je weet, zonder enige twijfel, dat je een eeuwig wezen bent, een wezen dat nooit dood gaat.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Zwerk
07 oktober 2010
07 oktober 2010

Reacties op: Reisgids voor het onbekende