Relaas

Relaas

De mensen achter Relaas geloven dat iedereen een boeiend verhaal heeft dat gehoord moet worden. Daarom willen ze verhalen van diverse pluimage verzamelen, ook van mensen die van nature uit niet zo goed kunnen vertellen maar dat wel zouden kunnen. Voor hen voorzien ze begeleiding bij het neerpennen van hun verhaal, zodat ze het vol overtuiging kunnen brengen op de vertelavonden. Sommige verhalen zijn namelijk zo aangrijpend goed, ook al is de verteller niet meteen een spraakwaterval. Deze mensen coachen ze om hun verhaal te vertellen. Nu bundelden ze hun twintig meest bijzondere verhalen in dit boek. Laat je ontroeren.

RELAAS is een wekelijkse Vlaamse podcast, op Soundcloud, Itunes, op www.relaas.be en alle mogelijke andere podcastplatformen. Sinds de opstart in 2015 hebben 875.000 (!) mensen een Relaas aflevering beluisterd. Dat is een gemiddelde van 11.675 luisteraars per podcast.
Waargebeurde verhalen
Borgerhoff & Lamberigts