Rinder en joris maken plannen

RINDER EN JORIS MAKEN PLANNEN

LIESBETH MORREN

Joris, ik heb een heel erg goed idee nodig! Want met dat beetje zakgeld dat ik krijg kan ik die mountainbike pas kopen als ik tachtig ben. En dan hoeft het niet meer.

Wat doe je als je niet genoeg geld hebt en toch zo graag een nieuwe mountainbike wilt?
Dan bedenk je toch een plan om geld te verdienen! En daar zijn Rinder en Joris toevallig heel goed in. Hun eerste plan wordt: geld verdienen met hun nieuwe hondenuitlaatbedrijf. Maar dat lijkt makkelijker dan het is. En dan krijgen ze ook nog eens ruzie. Hoe de kanjers dat moeten oplossen... Tijd voor een nieuw plan!

Liesbeth Morren schrijft al jaren verhalen. Rinder en Joris maken plannen, deel 1 in De Kanjers-serie is haar eerste boek. Liesbeth is moeder van drie kinderen. Daarvoor was ze juf op een basisschool. Ze woont op een boerderij, tussen de koeien.

Is Rinder en joris maken plannen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Rinder en joris maken plannen