rond de wereld met een glimlach

Cees en Karola leiden als tweeverdieners een comfortabel bestaan. Zij als modeontwerpster, hij als directeur van een verzekeringsmaatschappij. "Nadat globalisering, deregulering en open grenzen de nieuwe heilsboodschap was, leek het ons een beter idee rond de wereld te gaan zeilen."
Ze gaan op reis met drie doelstellingen: Zonder storm rond de wereld zeilen, alles altijd met een glimlach beschouwen en elke morgen verse filterkoffie zetten.Ze passen zich aan het Spartaanse boordleven aan, leren broodbakken, vissen aan de haak slaan, overleven een orkaan, ontsnappen aan piraten en vraatzuchtige krokodillen en ontdekken de schoonheid van de wereld, beleven exotische culturen en genieten van de gastvrijheid van mensen onderweg.Na zeven jaar hebben ze de aardbol gerond. Slechts één van de doelstellingen staat nog recht overeind.
'Een boek vol humor, relativering en verwondering.' (Zilt Magazine)
Dit is een vernieuwde uitgave van Brave New Books onder ISBN: 9789 4021 63742.

Is rond de wereld met een glimlach het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op rond de wereld met een glimlach