Trudy en haar perikelen

Roos en Andy. Twee jeugdige volwassen mensen die samen een leven opbouwen. Het gaat verder waar het tweede deel stopt. We leren Trudy kennen en van haar houden
Andy kijkt Maud aan en zegt wanneer wil je het er over hebben? Maud denkt even na en vraagt als je deze twee op mijn lijf zet? Andy kijkt even naar de twee tekeningen en vraagt mag ik die tegelijkertijd doen? Maud kijkt naar de tekeningen en zegt wil je dat graag en Andy zegt ja heel graag want dat heb ik nog nooit gedaan. Maud denkt even na maar wist toen Andy de vraag stelde al dat ze ja zou zeggen. Ja doen we zegt ze en ze lacht naar Andy. Andy grijnst terug en vraagt vanavond want ik heb dan nog een plekje. Maud krijgt een blije grijns en zegt ja graag. Dan komt Roos de kamer binnen en zegt sorry dat ik stoor maar de bouwvakkers zijn er Maud.
Verderop
Helaas ik heb geen werkschoenen aan zegt ze dus ik mag niet naar binnen. Wie van jullie is de voorman/vrouw vraagt ze. Een leuk blonde meisje met half lang haar en krullen draait zich naar Maud en zegt ik ben de chef en hun zijn het er niet mee eens en grijnst. Maud bekijkt het groepje grijnst naar de blonde krullenbol en zegt dan hebben ze nu twee meiden boven zich..

Is Trudy en haar perikelen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Trudy en haar perikelen