Roos en andy

Roos en Andy

Roos en Andy. Twee jeugdige volwassen mensen die samen een leven opbouwen. Het begint in een steegje waar hij werkt en zij iedere dag doorheen loopt. Ze leren elkaar kennen en worden een paar. Dit is liefde, spanning, seks en humor in een verhaal.
Ze loopt door het steegje naar huis zoals ze al een paar weken doet. Langzaam en in gedachte. Haar lange rode haar wappert in de wind. Even kijkt ze op en ineens ziet ze iets dat ze nog niet eerder gezien heeft. Ze ziet een heel nette etalage midden in de steeg. Ze loopt er heen en kijkt naar binnen. Er liggen allemaal sieraden in de etalage. Armbanden ringen staafjes gebogen staafjes en nog veel meer, Schitterend zijn ze de sieraden. Roos kijkt er naar en geniet er van. Dan kijkt ze naar binnen en ziet een jonge man staan, Zijn armen tot zijn zijn polsen getatoeëerd en het stuk van zijn schouders dat ze kan zien ook. Ze vind het mooi. Ze schud haar hoofd en gaat naar huis.
Zo volgen er nog vele dagen dat ze door de steeg loopt en voor de etalage gaat staan de sieraden bewonderd en gluurt stiekem naar de jonge man waarvan ze nu ook weet dat hij tatoeëerder is. Iedere dag loopt ze weer naar huis en is daar in de avond bezig met

Mijnbestseller.nl
26 januari 2023