Rotabus

Deze bundel van vijf verhalen heeft als thema de chaos en hectiek van onze tijd. Een computerdeskundige, een journalist, een bijstandsconsulent, een herintreedster, ze willen allen de haast en stress van onze samenleving ontvluchten en zoeken een natuurlijk leven, waarin ruimte is voor verdieping, stilte en inkeer.
In het titelverhaal onderneemt een viertal wandelaars een avontuurlijke trektocht door de Ardennen. Het avontuur eindigt met een mysterieuze dwaaltocht door een grot.

'Grotten kunnen ons naar de ongekende, geheimzinnige diepten voeren van ons onderbewustzijn, naar alle plekken op de bodem van onze geest, tot waar we nog nooit zijn doorgedrongen.... In grotten wonen de misdadigers, de zwarte zielen, de heksen en de magiërs van de nacht, kortom: al het kwaad dat in onszelf huis.'

Is Rotabus het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Rotabus