Ruisreizigers

Ruisreizigers

Gelezen 13 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 15 Favoriet 2 Recensies 6
Literatuur & Romans Spots 2   Topics 0
Van buitenaardse rassen die agressief reageren op het kleinste onderlinge verschil tot grotten waarin speleologen zomaar verdwijnen; van planten met een eigen wil tot mensen die wel heel ver gaan in hun obsessie met een computerspel. In deze bundel verontrustende verhalen is niets wat het lijkt. Of het nu gaat om touwtje springen of een avondje op de spellenvereniging. Alles wat wij zo gewoon vinden, kan een duister geheim verbergen.

Johan Klein Haneveld (1976) is schrijver in hart en nieren. Van hem verschenen tot nu toe zestien boeken, waaronder de twee verhalenbundels ‘Conquistador’ (2017) en ‘Het teken in de lucht’ (2018). Korte verhalen van zijn hand staan regelmatig in bundels en tijdschriften. Naast het schrijven werkt hij als eindredacteur bij het Tijdschrift voor Diergeneeskunde.

‘Johan Klein Haneveld verraste me met een regelrechte horror … Ik wist niet dat hij zich op dat gebied zo thuis voelde. Nou ja … waarom zou hij zich daar niet thuis voelen? Hij voelt zich volgens mij in elk genre thuis.’
Jos Lexmond, NCSF

Korte verhalen , Literatuur & Romans