Saga van de Chaosoorlog 3 - Het Einde van de Magiërs

Gelezen 23 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 3 Recensies 1
Fantasy & SF   Topics 0
Het Einde van de Magiër, deel drie van De Saga van de Chaosoorlog, beëindigt de trilogie waarmee Raymond E. Feist de magistrale cyclus over de werelden Midkemia en Kelewan zal besluiten nadat hij in 1982 met het onvolprezen Magiër de wereld veroverde.

Nadat hij zijn geliefde prinses Stephané veilig uit Roldem heeft weggehaald moet Hal - nu hertog van Schreiborg - zich richten op de verdediging van het oude rijk, zodat er een koning kan worden gekroond door de Raad der Heren in plaats van door het recht van de sterkste.
Maar de grootste dreiging ligt misschien wel buiten de macht van mensen. Ergens in de Grijze Torens komt iets naar buiten wat niet van deze wereld is.
Zal het lot van de Zwarte Magiër worden bezegeld? Zullen de profetieën bewaarheid worden? Dit boek, het slotdeel van de magistrale cyclus over de werelden Midkemia en Kelewan, geeft op alle vragen antwoord...

'Raymond E. Feist biedt eenvoudigweg alles, en meer, waar de fantasy-lezer van nu voor gaat.' - Rave Reviews

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy