Samen plastic de baas

Samen plastic de baas is een kleurrijk non-fictieboek voor kinderen vanaf 8 jaar, met vijftig missies om het gebruik van plastic terug te verminderen.
Onze planeet zit in de problemen! Plastic is overal: we hebben nieuwe superhelden nodig om het te bestrijden en onze oceanen, en uiteindelijk de aarde, te redden.
In Samen plastic de baas ontdek je hoe je een #2minutensuperheld kunt worden: voltooi de missies om plastic te verminderen en verklein je ecologische voetafdruk thuis, op school en in je leefomgeving.
De leuke #2minutenaanpak in de vorm van vijftig ‘superheldenmissies,’ biedt kinderen vanaf 8 jaar een eenvoudige manier om het verschil te maken. Samen zorgen we voor een groenere wereld!

Recensies (6)

Meer recensies

Is Samen plastic de baas het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Samen plastic de baas