Frankrijk

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 0

Frankrijk op je gemak ontdekken met de camper, auto of caravan

Prachtige vergezichten, adembenemende oude plekken, verrukkelijk eten, indrukwekkende kunst, mooie bossen, hoge bergen, sprookjesachtige kastelen, spectaculaire kustwegen, vriendelijke mensen – het is allemaal te vinden in Frankrijk. Als je optimaal wilt genieten van dit prachtige land, waarom zou je je dan haasten? Kies voor verrassende omwegen, samen met schrijver Martin Dorey, en ontdek een nieuwe manier van reizen.

In Take the slow road Frankrijk laten we je de 26 beste reisroutes door Frankrijk zien. We tonen je de mooiste plekken en vertellen je wat er zo speciaal aan is. We slingeren door Frankrijk over adembenemende wegen, tuffen over bergpassen en dwalen langs de kust. We laten je de leuke en vaak gratis suggesties om te doen zien en geven je informatie over de beste routes voor elk type chauffeur.

Met schitterende foto’s, handige kaarten en grappige teksten van de koning van de kampeerbus: Martin Dorey. Ga er op een dag voor zitten en maak plannen voor je volgende reis – Martin Dorey neemt je (langzaam) mee naar groene dalen, stranden, bergen en rustige wegen, waardoor je het liefst meteen zou willen vertrekken!

Reizen & Talen
Reisgidsen Europa