Sara mijn dagboek - het verhaal na de reeks

Alles wat er met Sara gebeurde nadat de televisieserie ophield!

Ze had er maandenlang van gedroomd. Urenlang had ze haar verlangens in haar dagboek geschreven. Heel veel tegenslagen en twijfels had ze overwonnen, en eindelijk was het zover, Sara De Roose trouwde et Simon Van Wijck. Het werd de dag van hun leven. En een huwelijksreis vol romantiek maakte Sara's sprookje compleet.

Maar dan volgt de dagelijkse werkelijkheid: de zorgen over het beleid rond het modehuis Présence, het kiezen van een nieuwe woonst, het leren leven zonder vake...
Bovendien voelt Sara zich niet echt lekker. Een onverwachte gebeurtenis haalt hun zo gelukkig samenzijn helemaal overhoop. En Simon lijkt te vervallen in zijn oude gewoontes.
Kan het huwelijk van Sara en Simon standhouden?
En wat met Alexander, die wraakplannen heeft, en met Arne, die een eigen toekomst wil uitbouwen?

Is Sara mijn dagboek - het verhaal na de reeks het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Sara mijn dagboek - het verhaal na de reeks