Scarpetta

Gelezen 163 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 60 Favoriet 8 Recensies 2
Thrillers & Spanning Lijsten 2   Topics 0

De NYPD verzoekt Kay Scarpetta maar New York te komen om een patiënt te onderzoeken die speciaal naar haar heeft gevraagd: Oscar Bane. Hij is gewond en zit vastgeketend in een psychiatrische inrichting. Hij vertelt haar een van de meest bizarre verhalen over een moord die ze ooit heeft gehoord. Er is een vrouw gemarteld en vermoord, en er zullen meer gruwelijke moorden volgen. Is Bane een krankzinnige misdadiger? Of klopt zijn paranoïde verhaal en loopt er een moordenaar rond?

Langzaam komt Kay tot het verschrikkelijke besef dat degene die de misdaden begaat, altijd weet waar zijn prooi is?.

Thriller
01 januari 2009
05 september 2012

Eindelijk weer een goede Cornwell

door: Nico De Muyt 1 like
Patricia Cornwell, geboren op 9 Juni 1956, in Miami, groeide op in Montreat, Noord-Carolina. Nadat ze afstudeerde werkte ze tot 1990 als technisch schrijfster en computeranalist op het kantoor van de pathologisch-anatomische dienst in Richmond, Virginia; maar niet in een medische functie. Haar...

Reacties op: Scarpetta