Scary Harry - De geheime doorgang

Hallo daar! Er zijn dingen die zelfs een Magere Hein van meer dan vijfhonderd jaar oud van zijn stuk kunnen brengen. Bijvoorbeeld een geheime doorgang naar het hiernamaals in een afvalcontainer! Oscar en Emily vermoeden dat hun nieuwe leraar meneer Malone er iets mee te maken heeft. Ze hebben namelijk ontdekt dat zijn huid grijs wordt als hij in aanraking komt met water - en een grijze huidskleur komt alleen in het hiernamaals voor! Maar wat spookt die man uit in de mensenwereld? En wat heeft dat alles te maken met Oscars oom Archibald, die levend gevangenzit in het dodenrijk? Daar zit een reukje aan, ik voel het in mijn knoken.

Jullie Harold
(Magere Hein, 521 jaar oud)

Is Scary Harry - De geheime doorgang het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Scary Harry - De geheime doorgang