Schoolgeheimen

‘Schoolgeheimen’ bevat een verzameling schetsen over verrassende ontmoetingen en vluchtige begroetingen in onderwijsland. Dankzij een jarenlange onderwijservaring bij verschillende scholen schrijft de auteur over bijzondere leerlingen, markante collega’s, gemotiveerde leidinggevenden en een bezorgde buitenwacht. Soms waren het mooie momenten, soms was er droefheid en rouw. Een scholengemeenschap is nu eenmaal een afspiegeling van de samenleving. Sommige schetsen zijn humoristisch, anderen ernstig van aard, maar steeds met gevoel van liefde voor de leerling en respect voor de docent. De auteur is ervan overtuigd dat een goede relatie leerling leraar van wezenlijk belang is voor de vorming van onze toekomstige generatie. ‘Schoolgeheimen’ is een aanrader voor iedereen die het onderwijs ter harte gaat.

Is Schoolgeheimen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Schoolgeheimen