Self Love Talk

Self Love Talk

Rank 2682 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0

‘Self Love Talk’ van Merel Teunis is een no-nonsense gids over liefde voor jezelf. De vriendelijke toon en de persoonlijke ervaringen van Merel spreken online al duizenden vrouwen aan. Zorgen voor jezelf is niet stoffig of zweverig. Het mag juist leuk zijn en zal je helpen bij het creëren van een liefdevolle levensstijl die bij je past. ‘Self Love Talk’ is een positief en licht handboek, inspirerend en toepasbaar, voor een leven dat kracht en geluk uitstraalt. De prachtige uitvoering maakt het een echt cadeau.

‘Je onderdompelen in oneindige zelfliefde is volgens de psychologie en Instagramgoeroes dé sleutel tot ultiem geluk en succes.’ – Vogue.nl

Merel Teunis is oprichter van het succesvolle platform Healthy Wanderlust. Op nuchtere toon en met een eerlijke, open houding inspireert zij tienduizenden jonge vrouwen met meer zelfliefde te leven. Merel woont in Amsterdam.

Gezondheid & Psychologie
Kosmos Uitgevers
29 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 22,50 Bestel het e-book € 12,99