VN:

Sliver

Gelezen 94 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 12 Favoriet 0 Recensies 3
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
De zeer aantrekkelijke Kay Norris betrekt nadat haar relatie in het slop is geraakt, een van de super de luxe appartementen aan 1300 Madison Avenue. Ondanks geruchten over opvallend veel sterfgevallen in het gebouw, voelen Kay en haar kat Felice zich al snel thuis in hun schitterende omgeving en maakt ze kennis met enkele van haar buren. Een van hen is de schatrijke Pete Henderson, met wie ze aanvankelijk argeloos een liefdesrelatie aangaat.

Pete raakt zo in de ban van Kay, dat hij haar steeds meer onverkwikkelijke bekentenissen doet. Zo blijkt hij, als eigenaar van het complex, over de ultieme middelen te beschikken om alles, maar dan ook alles over de bewoners te weten te komen.

Op het moment dat Kay begint te vermoeden dat Petes bizarre hobby wel eens in verband gebracht zou kunnen worden met de onverklaarbare sterfgevallen en de verdachte ongelukken, is het te laat. Pete maakt haar tot zijn gevangene in haar eigen luxueuze appartement...

Pockets populaire fictie
Pockets spanning
Oorspronkelijke titel
Sliver
Marijke Versluys
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
01 januari 1999
01 januari 2007