Social Day Love

Social Day Love

Mr. dr. drs. G.G. Vos (GuidoFox) besloot na zijn promotieonderzoek binnen de Rechtsgeleerdheid een nieuw onderzoek te verrichten: een empirisch onderzoek naar de psyche van de vrouw in de verleidingsdans tussen man en vrouw en specifiek gericht op de ontmoetingen die hij had met vrouwen die hij gewoon overdag op klaarlichte dag sympathiek had aangesproken (Social DayLove).
Deze originele wijze van het ontmoeten van vrouwen voor datingdoeleinden is futuristisch te noemen. Datingsites en -apps, kroegen en nachtclubs zullen snel aan populariteit afnemen: men is gaandeweg op zoek naar leukere, spontanere en betere manieren om snel en efficiënt mensen voor de liefde te kunnen ontmoeten.
De auteur gaat in zijn boek vanuit een biografische invalshoek psychologisch diep in op het fenomeen Social DayLove en de psyche van de vrouw in de verleidingsdans. Dit boek is echt dieptewerk en alleen geschikt voor de man die zeer geïnteresseerd is in het daadwerkelijk verkrijgen van inzicht in deze dans tussen man en vrouw.
In het boek worden ook de maatschappelijke raakvlakken van Social DayLove, seksualiteit en spiritualiteit niet onbesproken gelaten.

Guido Gabriël Vos (GuidoFox) is Spiritual Life Coach en Political Influencer en zijn coachingsaanbod is te vinden op zijn site: www.GuidoFox.nl.
Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit