Something Sweet

Something sweet

Rank 629 Gelezen 3 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 13 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood   Topics 0

Lisa en Daniel. Amper een week kennen ze elkaar, maar voelt nu al aan alsof dit wel eens iets voor het leven zou kunnen zijn.

Lisa had nooit durven dromen dat de IT'er die ook haar mentor is, wel eens de man van haar leven zou kunnen worden. En dat zijn tante Mathilde, de excentrieke vrouw met de vele katten, haar hart zo zou kunnen veroveren.

Toch besluiten ze om hun relatie geheim te houden op kantoor, zeker omdat Machteld, hun manager, op de loer ligt. Zij heeft al enige tijd haar oog op Daniel, en ze zal er alles aan doen om hem voor zich te winnen.

Terwijl de twee worstelen om hun geheime relatie op kantoor verborgen te houden, begint Machteld al snel te beseffen dat er meer aan de hand is. Zullen ze erin slagen om aan haar bemoeienissen te ontsnappen?

Dan is er nog tante Mathilde, ooit een bekende Hollywoodster, nu een teruggetrokken kluizenaar die niet langer in staat is om alleen te blijven wonen. De bezorgdheid om haar groeit met de dag, zeker wanneer haar leven in gevaar komt.

Lisa wordt al snel heen en weer geslingerd tussen geluk en bezorgdheid.

Romantiek
Romantiek