Soul Seekers 3 - Mystiek

Soul Seekers 3 - Mystiek

Gelezen 48 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 68 Favoriet 3 Recensies 0
Young adult Lijsten 1   Topics 0
Alyson Noël, Soul Seekers 3 - Mystiek

Soul Seekers: een mysterieuze wereld vol geheimen

Daire Santos is een Soul Seeker: ze kan bewegen tussen de wereld van de levenden en die van de doden. Met behulp van haar grootmoeder Paloma leert Daire haar krachten kennen en beheersen net op tijd. De kwaadaardige Richter-familie wil de macht grijpen in de Onderwereld, Middenwereld en Bovenwereld.

Daire is de enige die de Richters kan stoppen, er is maar één probleem: ze is verliefd op Dace Whitefeather. Hij en zijn tweelingbroer Cade Richter zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. De een is een pure, lichte ziel, de ander is duister en kwaadaardig.

In Mystiek wordt Daire extreem op de proef gesteld: na een gevecht op leven en dood met Cade verdwijnt Dace spoorloos. Daire gaat wanhopig naar hem op zoek.
Kan Daire de kwaadaardige Cade Richter verslaan, zonder ook haar geliefde te doden?

Alyson Noël is een New York Times Bestseller-auteur. Mystiek is het derde deel in de Soul Seekers-serie. Eerder verschenen Bestemming en Echo. Noël werd bekend van de serie De Onsterfelijken, die in 33 landen is vertaald.

Young Adult
Fictie 15+