Spugen op de tosti van Hans

'De betraande ogen van meneer geven niet dezelfde voldoening als de overgebleven korst op het bord van zijn bespuugde tosti.'

'Spugen op de tosti van Hans' vertelt over mijn ervaringen met grensoverschrijdende omgangsvormen op de werkvloer. Het verhaal neemt je geleidelijk mee van hoe een ogenschijnlijk verdwaalde kus tot vrouwonterende intimidaties kan leiden. Elke dag bracht ik meneer zijn tosti kaas terwijl hij met zijn buitensporige gedrag mij gevangen hield.
Het gevecht heeft van mij een andere vrouw gemaakt, maar ik heb geleerd om van haar te houden.

Op originele wijze fileert Karin het proces waarin krachtige en levenslustige vrouwen veranderen in schijnbaar machteloze slachtoffers. Een dapper boek waarin veel vrouwen zich zullen herkennen en waar ze mogelijk inspiratie aan kunnen ontlenen om de negatieve spiraal te doorbreken.

Is Spugen op de tosti van Hans het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Spugen op de tosti van Hans