Stad in brand

Stad in brand

Gelezen 34 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 77 Favoriet 1 Recensies 15
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 3 Spots 2   Topics 0

Providence, 1986. De negenentwintigjarige Danny Ryan is een hardwerkende havenarbeider, een liefhebbende echtgenoot, een loyale vriend en af en toe 'mankracht' voor het Ierse misdaadsyndicaat dat toezicht houdt op een groot deel van de stad.

Danny wil niks liever dan zijn leven veranderen en droomt ervan om opnieuw te beginnen, ergens ver weg, samen met zijn vrouw Terri. Maar als er een oorlog uitbreekt tussen rivaliserende bendes, raakt hij verwikkeld in een conflict waar hij niet aan kan ontsnappen. Danny moet alles op alles zetten om zijn familie te beschermen, de vrienden die als broers voor hem zijn, en het enige huis dat hij ooit heeft gekend.

Literaire thriller
Catherine Smit
Harpercollins
26 april 2022
26 april 2022

Kees van Duyn Hebban Recensent

Vliegende start van trilogie

door: Kees van Duyn 1 like ebook

In Nederland en België is Don Winslow, die in 1991 debuteerde met Een frisse wind in de onderwereld, niet de bekendste schrijver, maar in zijn eigen land, de Verenigde Staten, prijken zijn boeken regelmatig op de bestsellerlijst van The New York Times. Omdat hij zich meer wil bezighouden met zijn...

Reacties op: Stad in brand