Stap voor stap yoga voor kinderen

Stap voor stap yoga voor kinderen

30 houdingen stap voor stap uitgelegd door een yogalerares die gespecialiseerd is in lessen voor kinderen 5 leuke werelden om de fantasie van je kind te stimuleren en hem of haar te helpen de houding te visualiseren een handige uitvoering die je toelaat het boek rechtop te zetten en ondertussen de yogahoudingen uit te voeren Een kat, een kikker, een hond, een kameel… Bij yoga worden vaak dieren uitgebeeld en daarom vinden kinderen het erg leuk om mee te doen. In dit boek neemt de auteur jullie mee op 5 denkbeeldige wandelingen waarbij je kind onderweg een dier of een voorwerp mag nabootsen. Dankzij deze houdingen maakt je kind op een speelse manier kennis met yoga en ontdekken jullie samen de positieve effecten ervan. Meer balans tussen lichaam en geest, een groter zelfvertrouwen, minder spanning, een betere houding… Ook voor kinderen zijn de voordelen van yoga eindeloos! Shobana R. Vinay beoefent al vijftien jaar yoga en schoolt zich regelmatig bij. Ze geeft yogalessen op scholen in Frankrijk, Senegal en India en heeft verschillende boeken over yoga, meditatie en het welzijn van kinderen op haar naam staan.

Religie & Spiritualiteit
Oosterse oefeningen (yoga, tai-chi e.d.)
Centrale Uitgeverij Deltas
15 september 2021
15 september 2021

Reacties op: Stap voor stap yoga voor kinderen