Steenhouwer
  Luister een fragment

VN:

Steenhouwer

Rank 1829 Gelezen 1644 Aan het lezen 17 Wil ik lezen 246 Favoriet 54 Recensies 36
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 3 Hebban 1000 712   Topics 0

In het Zweedse kustplaatsje Fjällbacka vindt een visser het levenloze lichaam van de zevenjarige Sara. Lijkschouwing wijst uit dat zij waarschijnlijk niet in zee is verdronken. Inspecteur Patrik Hedström leidt het politieonderzoek. Hij kent het meisje: zijn vrouw Erica en Sara's moeder Charlotte zijn vriendinnen. Tijdens het onderzoek komen mysterieuze zaken uit het verleden aan het licht. Maar hoe houden gebeurtenissen van tachtig jaar geleden verband met de dood van Sara?

Literaire thriller
Thriller
Oorspronkelijke titel
Stenhuggaren
Erika Falck & Patrick Hedström (3)
Elina van der Heijden Wiveca Jongeneel
Ambo|Anthos
01 januari 2008
05 mei 2012

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Salustia

Familietragedie

door: Nanny Coppens 2 likes
Wie het verdriet en de hartverscheurende angsten aan het begin van Steenhouwer leest, begrijpt dat hier een schrijfster aan het werk is geweest die de emoties die zij beschrijft diep doorvoeld heeft. Steenhouwer, de derde thriller van Camilla Läckberg die in het Nederlands vertaald is, heeft dan...

Reacties op: Steenhouwer